Бізнес-центр Carnegie Tower
- Тип угоди: Оренда
- Клас: B
- Адреса: вул. Кловський узвіз, 7
- Район: Печерський
- Метро: Кловська
- Загальна площа, м2: 23920
- Кількість поверхів: 47
- Рік будівництва: 2012
- Салон краси
- Ресторан
- Кафе
- Банкомат
- Банк
- Аптека
- Охорона Цілодобова охорона бізнес-центру; Система контролю доступу на поверх - об'єкт; Система відеоспостереження у зонах загального користування.
"У чому підступ?" — питання, яке ми часто чуємо від потенційних орендарів.
"Ніякого каверзи немає!" — відповідь, достовірність якої вони переконуються, перейшовши в статус діючих.
Все просто.
Наше головне завдання – надати клієнту бездоганний сервіс. І ми впораємося з нею щодня.
Наш клієнт не обтяжений навіть натяком на думки про вирішення офісних питань, що дозволяє йому зосередити всі сили на роботі та розвитку власного бізнесу.
Локація – вул. Кловський узвіз, 7, м. Київ
Переваги локації:
центр Печерського району;
6 хвилин ходьби від станції метро "Кловська";
наявність підземного та гостьового паркінгу.
Об'єкт - офісний комплекс, розташований на 6 поверсі БЦ "Carnegie Tower". Об'єднує 20 офісів та зони загального користування: ресепшн, кімнати для переговорів, кухню та санвузол.
Переваги об'єкта:
- нежитловий фонд;
- можливість оформити юридичну адресу*;
- цілодобова охорона бізнес-центру;
- система контролю доступу на поверх - об'єкт;
- система відеоспостереження у зонах загального користування;
- ресепшн-зона - робоче місце адміністратора, відповідального за всі процеси, що протікають на об'єкті;
- принт-зона – місце, де орендар може друкувати, сканувати, ксерокопіювати документи у необмеженій кількості;
- простора кухня, укомплектована меблями та оснащена якісною технікою: холодильник, мікрохвильова піч, кулер для питної води, чайник, кавоварка;
- грамотно організований простір санвузла: 2 жіночі та 2 чоловічі кабінки;
- скайп-кімната, що вміщує до 4 осіб;
- велика кімната для переговорів, оснащена проектором, фліпчартом, вміщує до 15 осіб;
- система кондиціювання повітря в зонах загального користування та офісах безпосередньо.