Як правильно вибрати офіс для успіху вашого бізнесу
Офіс - це справжнє обличчя, своєрідна візитна картка компанії. У цьому приміщенні розташовується керівний склад і персонал. Від правильності вибору приміщення багато в чому залежить успіх в роботі виробничої або комерційної фірми. Офіс можна купити або орендувати - обидва ці варіанти мають свої вигоди і недоліки. І ще - потрібно грамотно організувати пошук офісу.
Фахівці стверджують, що в багатьох випадках набагато вигідніше орендувати приміщення, а не купувати його у власність. Виняток становлять великі компанії, що мають давню історію, добре поставлений бізнес і можливість вилучити з обороту значні кошти. Невеликі фірми, особливо ті, які тільки починають діяльність на ринку, при покупці приміщення можуть зіткнутися з труднощами, головна з яких - висока вартість нерухомості на ринку. Набагато простіше розмістити на відвідуваних майданчиках оголошення типу «шукаю офіс в оренду», регулярно переглядати оголошення від орендодавців, скористатися можливостями агентств нерухомості або вивчити пропозиції бізнес-центрів.
Оренда має кілька вельми вагомих переваг перед покупкою немає необхідності вилучати з обігу значні кошти на покупку комерційної нерухомості; з'являється можливість оперативно змінити місце, якщо на то з'являються причини - пошук офісів, які найкраще відповідають вимогам бізнесу, не дуже складний, потрібно тільки правильно вибрати приміщення орендуючи приміщення в хорошому бізнес-центрі, можна користуватися усією його інфраструктурою, спеціально розрахованої на ведення бізнесу.
Дуже важливою для початківців свою діяльність на ринку компаній вважається можливість оперативної зміни місця розташування. Цілком може статися, що вибір району в місті виявиться помилковим, або - саме приміщення буде незручним для використання. Перш ніж купити нову нерухомість, потрібно продати стару контору, а цей процес може зайняти чимало часу. Можна, звичайно, дізнатися, як здати офіс в оренду і знайти орендаря, але навіть в цьому випадку виручених коштів не вистачить на покупку приміщення в іншому районі. Все це - втрата часу, такого важливого для бізнесу. Якщо ж офіс орендується, то про припинення оренди досить лише поставити власника до відома. Знаючи, як знайти хороший офіс, можна переїхати дуже швидко, без втрат часу.
Як знайти хороший офіс
Щоб уникнути помилок, необхідно звертати увагу на кілька важливих факторів: місце розташування - особливо актуально для тих компаній, діяльність яких безпосередньо пов'язана зі спілкуванням з клієнтами на своїй території. Краще вибирати приміщення в центрі міста або в місці з розвинутою транспортною інфраструктурою, з хорошою прохідністю наявність підприємств громадського харчування в безпосередній близькості - для зручності персоналу; конкурентне середовище - не варто вибирати бізнес-центр, в якому вже працюють конкуренти; загальний стан офісного приміщення - наявність ремонту, справність освітлення, розеток, дверей і вікон; наявність і стан інженерних комунікацій - у хороших бізнес-центрах з цим, як правило, буває все в порядку попит на продукцію і / або послуги в цьому районі загальна вартість оренди. Варто враховувати й інші обставини - наявність охорони, вивезення сміття, опалення та інших послуг, що входять в орендну плату.
Як зняти відповідний офіс
Залишається тільки зрозуміти, як зняти офіс в оренду. Це нескладно, якщо скористатися послугами наших фахівців або можливостями нашого спеціального сервісу. Визначивши для себе точний список вимог до приміщення, знайти кращий офіс вже нескладно. Звертайтеся до наших фахівців, і ніякі зайві питання про те, як зняти офіс, у вас не виникнуть.