01.01.2020

Типовий договір оренди офісного приміщення

Типовий договір оренди офісного приміщення

Практично завжди початок підприємницької діяльності пов'язано з пошуком офісу. Ставитися до цього етапу слід максимально уважно і відповідально, так як офісне приміщення виконує масу важливих функцій є особою бізнесу, робочим простором для співробітників, місцем зустрічі з партнерами, клієнтами. При реєстрації організації необхідно вказувати її фактична адреса, і грамотно оформлений договір оренди офісу убезпечить від потенційних проблем юридичного характеру в майбутньому.

Договір оренди офісної нерухомості види і особливості

Залежно від призначення приміщення, виділяють дві великі категорії договорів на оформлення нежитлового об'єкта. Це найбільш поширений вид договору оренди під офіс. Під нежитловим об'єктом мають на увазі приміщення, в яких можна вести різні види діяльності, починаючи від виробничої і закінчуючи торгової на оформлення житлового приміщення. Якщо ви розглядаєте цей варіант, пам'ятайте про те, що в житлових приміщеннях деякі види бізнесу вести заборонено. Перед тим, як укласти договір на оренду офісу в житловому приміщенні, проконсультуйтеся з юристами, щоб переконатися: для вашого виду діяльності житлове приміщення підходить.

Класифікувати типові договори оренди приміщень під офіс можна і за іншою ознакою договір оренди нерухомості між юрособами. У цьому випадку обидві сторони представлені уповноваженими особами організацій, між якими здійснюється операція. Ці особи повинні мати відповідні повноваження. При оформленні об'єкта в документі ставиться фірмова печатка, підпис голови організації. У складанні зразка документа беруть участь юристи договір оренди офісного приміщення між фізособами. Зразок договору залишається стандартним, але, щоб уникнути можливих неприємностей в майбутньому, перед підписанням контракту майбутнім орендарям рекомендується ознайомитися зі свідченнями по орендованому об'єкту. Врахуйте, що об'єкт в цьому випадку повинен бути нежитловим; типовий договір оренди офісу між фізичною особою і компанією. Це також цілком можливий варіант і досить частий. Серед особливостей такої взаємодії між орендарем та орендодавцем відзначимо порядок оплати гроші за оренду можна перераховувати фізособі на його банківський рахунок або віддавати готівкою.

Договір на оренду приміщення під офіс: підводні камені

Після оформлення угоди обидві сторони можуть зіткнутися з неприємними сюрпризами. Грамотно складений договір оренди приміщення під офіс здатний запобігти якщо не все, то більшу частину цих неприємностей. На що звертати увагу при складанні договору на оренду приміщення під офіс?

Для початку слід переконатися, що особа, що представилися власником об'єкта, таким є - попросіть у потенційного орендодавця про можливість ознайомитися з необхідними паперами. Якщо мова йде про суборенду, слід перевірити, чи не порушуються таким чином умови первинної оренди. Особливу увагу варто звернути на стан приміщення, яке здається в оренду - чи дотримані повною мірою санітарно-епідеміологічні стандартні, норми пожежної безпеки, чи немає дефектів в обробці, в комунікаціях.

Будь-які недоліки слід вказувати в договорі, щоб в майбутньому власник приміщення не спробував стягнути з орендаря оплату на їх усунення. Завантажити типовий договір оренди офісного приміщення сьогодні нескладно в Інтернеті, але якщо ви хочете убезпечити себе від будь-яких неприємностей у майбутньому, якщо бажаєте скласти документ, який повністю захистить ваші інтереси при угоді, варто скористатися допомогою професійних юристів.

Грамотно складений договір оренди приміщення під офіс здатний запобігти якщо не все, то більшу частину неприємностей.