01.04.2020

Яких правил поведінки слід дотримуватися в офісах «open space»?

Яких правил поведінки слід дотримуватися в офісах «open space»?

Планування «open space» має як свої переваги, так і недоліки. Просто потрібно підготувати себе до цього знати елементарні правила поведінки в офісі без стін, повідомляє портал work.ua.

Для роботодавців робота колективу в відкритому просторі є мало не суцільним плюсом. По-перше, контролювати підлеглих набагато легше. Вже не вийде замість виконання робочих обов'язків просидіти півдня в соціальних мережах. По-друге, потрібно врахувати і фінансову вигоду. Обслуговувати «open space» зазвичай економічніше, ніж десять окремих кабінетів. Однак найголовнішою перевагою є те, що при такому плануванні робочі питання вирішуються оперативно. Зовсім не потрібно блукати по кабінетах, набагато простіше переговорити з колегою, попросити про допомогу або ж просто передати документи. А так же це сприяє зміцненню корпоративної культури.

Все б добре, однак...

Відкритий простір радує далеко не всіх працівників. Бути постійно під наглядом у начальства і колег на психологічному рівні може не давати спокійно працювати. А зосередитися на важливому і абстрагуватися від телефонної розмови поруч сидить колеги для деяких і зовсім стає катуванням. Загалом, постійний шум на тлі не дає можливість деяким сконцентруватися і провокує на появу помилок. Так само нагадаємо, що єдине офісний простір під час епідемій грипу може автоматично ставати зоною підвищеного нишпорячи для всіх працюючих.

Щоб звести до мінімуму незручності, пов'язані з роботою в «open space», потрібно дотримуватися кількох елементарних правил. А якщо ще ці правила візьмуть до відома всіх працівників, то швидше за все, що робота у відкритому просторі зовсім не буде приносити дискомфорту.

1. Встановіть власний простір.

Не варто побоюватися повідомити співробітникам, що, завтра, наприклад, ви будете зайняті, і турбувати вас не слід. Визначте спектр питань, за якими ви не будете консультувати. Можливо, варто відмітити, що якщо ви в навушниках, то це означає, що ви дуже зайняті і маєте можливості відволікатися.

2. Позначте власні правила.

В результаті отримаєте купу додаткового часу. Якщо шум на тлі не влаштовує всіх, то всім і потрібно з цим боротися. Погодьтеся, в кожної компанії завжди є парочка людей, які коментують все і вся, розповідають усім, що їх не влаштовує, а що влаштовує, яку книжку прочитали на дозвіллі, який анекдот почули в маршрутці і т.п. А є люди, які будуть підтримувати цю розмову тільки з ввічливості. Варто пояснити їм, що такі ліричні відступи найкраще підходять для обідніх перерв або перекурів. Просто поясніть їм, що це багатьом заважає сконцентруватися. Але і, звичайно, самі поводьтеся відповідно до цих правил.

3. Приватне повинно залишатися особистим.

Приходячи на роботу, не забувайте включити на особистому телефоні беззвучний режим. Не всім сподобається ваш «кричить» рингтон або цигикання від листування. Всі особисті розмови слід залишити за стінами загального офісу. А неробочі питання з співробітниками вирішувати в неробочий час.

4. Комунікація з колегами.

Найчастіше деякі працівники люблять перекрикуватися, хоча варто було б взяти за правило спочатку писати в електронній формі (це може бути Skype, Facebook або якийсь інший месенджер). Якщо ж проблема не може чекати, то найкраще підійти і переговорити тихо, не відволікаючи всіх інших. Головний принцип офісу з відкритим простором: поменше шуму, побільше дисципліни і продуктивних дій. Тоді і open space буде не таким нервує і збивають з роботи місцем.

Головний принцип офісу з відкритим простором: поменше шуму, побільше дисципліни і продуктивних дій. Тоді і open space буде не таким нервуючим місцем.